>

Značka Starline je součástí našeho portfolia už téměř dvacet let a je naší vůbec nejdůležitější značkou. Je to naše privátní značka, to znamená, že strategicky budujeme všechny klíčové oblasti: definici šíře sortimentu, výběr dodavatelů i marketingovou a prodejní strategii. O všechny tyto faktory se stará speciální Starline tým oddělení produkt managementu.

O úspěšnosti značky Starline svědčí nejenom samotné prodeje v ČR, ale především její výsledky v Evropském měřítku: již dávno není záležitostí jen zemí, kde působí Auto Kelly (CZ, SK a BG), ale prodává se ve všech zemích skupiny RHIAG a nově dokonce i tam, kde působí naše mateřská korporace LKQ – Velká Británie a Nizozemí! Zahrnuje 50 sortimentních skupin, které pokrývají více než 90 % náhradních dílů pro osobní automobily. Její výrobu zajišťují dodavatelé nejen z Evropy, ale i ze zámoří, kteří mají s vybranými produkty bohaté zkušenost, a zároveň dodávají i renomovaným značkám. Starline není malá česká hvězdička, ale je to hvězda, která září na trzích v 19 státech Evropy!

Síla značky stále roste

Na začátku vzniku značky v roce 1999 stála jedna sortimentní řada a roční tuzemský obrat 2 000 000 Kč. K loňskému roku máme v portfoliu již přes 50 sortimentních skupin s ročním obratem 4 400 000 000 Kč (Rhiag Group).

Tisknout
Share This