Účetní majetku
Je pečlivost a komunikace vaší předností, umíte v klidu řešit problematické situace a máte zájem se rozvíjet i v oblasti účetnictví? Pojďte posílit tým naší finanční účtárny!
Co bude Vaší náplní práce?
- evidence majetku dle českých předpisů a IFRS
- účtování přijatých faktur týkajících se majetku
- komunikace se dodavateli i kolegy z ostatních oddělení
- spolupráce v rámci finančního týmu
- rekonciliace svěřených rozvahových účtů
- účtování pokladních operací poboček
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- máte min. 3 roky praxi jako finanční účetní
- jste pečlivý/á a zodpovědný/á
- máte uživatelskou znalost práce na PC, zejména MS Office, znalost programu Helios je velkou výhodou
- komunikativnost
Co Vám můžeme nabídnout?
- zajímavé finanční ohodnocení
- přátelský kolektiv i zázemí silné prosperující společnosti
- pravidelná školení
- nabízíme Vám i balíček zaměstnaneckých benefitů (5 dní bonusového volna, stravenky, účast na firemních akcích, zaměstnanecká sleva na sortiment, karta MultiSport, slevy na vybrané zájezdy cestovní kanceláře, slevy na divadelní představení…)